این وبلاگ برای کمک به تمامی ایرانیان دوست دار گیم درست شده
تاریخ : دو شنبه 4 خرداد 1394
نویسنده : bbg

مجموعه بازی کامپیوتر Prototype نمونه اصلی یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Radical Entertainment طراحی و ساخته شده و تا به امروز دو نسخه از آن برای پلتفرم های مختلف به بازار عرضه شده است . تا به حال کسی را در ذهن خود تصور کرده اید که دارای نیروهای ماورایی و عجیب باشد ؟ طوری که بتواند از یک ساختمان 100 طبقه به پایین پریده و بر اثر برخورد او با زمین , اتومبیل ها به هوا برخاسته و برای چند لحظه هم که شده در هوا معلق بمانند . هیچ سلاحی برای از بین بردن او کارساز نباشد و خود او دارای سلاح مرگباری باشد که بتواند هرچیزی را به نابود کند . همانطور که گفته شد تا به امروز دو نسخه از این بازی منتشر شده است که به اختصار به ویژگی های این بازی ها خواهیم پرداخت .

 

Prototype
این بازی اولین نسخه ای است که در سال 2009 توسط کمپانی Sierra Entertainement به بازار عرضه گردید . داستان بازی در نیویورک روایت می شود . شخصیت اصلی بازی Alex mercer الکس مرسر نام دارد که نمی تواند گذشته اش را به خاطر آورد . حوادثی که در طول بازی برای او به وقوع می پیوندد , باعث می شود تا او به یک موضوع مهم پی ببرد . او متوجه می شود امریکا ویروس هایی تولید کرده است که سبب جهش ژنتیکی در موجودات بشر شده و باعث به وجود آمدن موجوداتی خطرناک در جامعه شده است که شهر را به میدان نبردی خونین تبدیل کرده است . این ویروس خطرناک با سرعت بسیار زیادی در تمام شهر های امریکا در حال پخش شدن است و کم کم همه موجودات زنده تبدیل به موجودات خونخوار جهش یافته می شوند . دولت برای مقابله با این وضع تصمیم میگرد افرادی را تعلیم دهد و آنها را وارد میدان مبارزه با این موجودات عجیب بکند . این افراد با نام Black Watch شناخته می شوند . آنها برای نابودی این موجودات عجیب و غریب کاملا تعلیم دیده و مهارت های مبارزه با این موجودات را فرا گرفته اند .

 

مشخصات بازی Prototype :

نام بازی : Prototype

نام بازی (فارسی) : نمونه اصلی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۰۹

 

تصاویری از محیط بازی Prototype

Prototype.1.Download.ir

Prototype.2.Download.ir

Prototype.3.Download.ir

Prototype.4.Download.ir

Prototype.5.Download.ir

 

تریلر بازی

Prototype

 


Right-click or ctrl-click this link to download

 

حداقل سیستم مورد نیاز Prototype :

OS : Windows XP (with Service Pack 3) and DirectX(R) 9.0c
CPU : Intel(R) Core(TM) 2 Duo 1.86 GHz or AMD Athlon(TM) 64 X2 4000+ or better
CPU Speed : Intel(R) Core(TM) 2 Duo 1.86 GHz or AMD Athlon(TM) 64 X2 4000+ or better
RAM : 1 GB of RAM for Windows(R) XP / 2 GB Windows Vista(R) systems
Video Card : 256 MB 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX(R) 9.0c with Shader Model 3 support (NVIDIA(R) GeForce(TM) 7800 GT 256 MB and better chipsets / ATI Radeon(TM) X1800 256 MB and better chipsets
Free Disk Space : 8 GB of uncompressed hard disk space Plus 500MB for swap file

 

Prototype 2
این نسخه دومین قسمت از سری بازی نمونه اصلی است که در سال 2011 توسط کمپانی مشهور Activision برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه شد . پس از آنکه نسخه اول با استقبال بسیار خوبی روبرو شد , کمپانی سازنده بازی به سرعت شروع به کار بر روی نسخه دوم کرد که ۳ سال به طول انجامید . این نسخه بر خلاف قسمت اول دارای شخصیت جدیدی به نام James Heller جیمز هلر است که سعی دارد تا ویروسی با نام بلک لایت را از بین ببرد . دو سال پس از آنکه گروهبان جیمز هلر از ماموریت عراق بازمی گردد , متوجه می شود که همسر و دخترش توسط ویروسی بیمار شده و جان خود را از دست داده اند . همین امر باعث می شود تا او به ارتش NYA که برای از بین بردن ویروس Blacklight تشکیل شده است , ملحق شود . هلر از حوادث نسخه اول آگاه است و بعدها ارتباطاتی بین انتشار ویروس و شخصیت اصلی قسمت اول یعنی Alex Mercer الکس مرسر نیز متوجه می شود که باعث بیدار شدن حس انتقام در هلر خواهد شد . هلر می تواند تغییر شکل دهد و با هویتی جعلی ماموریت های خود را به پایان برساند . در این نسخه بر هوش مصنوعی بازی به خوبی کار شده است به عنوان مثال اگر شما به یک سرباز تغییر شکل دهید , دید مردم نسبت به شما تغییر خواهد کرد و واکنش های متفاوتی انجام خواهند داد . در این بازی علاوه بر توانایی های فردی که هلر در وجود خود از جمله چابکی , قدرت بدنی فوق العاده و آسیب ناپذیری است , قادر خواهد بود تا از سلاح های مختلف برای پیش برد اهداف خود استفاده نماید . یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد بازی , گرافیک آن است که با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده و باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است .

 

مشخصات بازی Prototype 2 :

نام بازی : Prototype 2

نام بازی (فارسی) : نمونه اصلی ۲

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۲

سایت اصلی بازی : Prototype 2

 

تصاویری از محیط بازی Prototype 2

Prototype.2.1.www.Download.ir

Prototype.2.2.www.Download.ir

Prototype.2.3.www.Download.ir

Prototype.2.4.www.Download.ir

Prototype.2.5.www.Download.ir

 

تریلر بازی

Prototype 2

 


Right-click or ctrl-click this link to download

 

حداقل سیستم مورد نیاز Prototype 2 :

OS : Windows XP / Vista / 7
CPU : Intel Core 2 Duo 2.6GHz, AMD Phenom X3 8750
RAM : 2 GB
VGA : NVIDIA GeForce 8800 GT with 512 MB RAM, ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM
DX : 9.0C or later
HDD : 10 GB
Sound : Any DirectX 9 compatible Sound Card

 

سیستم پیشنهادی Prototype 2 :

OS : Windows 7
CPU : Intel Core 2 Quad 2.7 GHz or better, AMD Phenom II X4 3 GHz or better
RAM : 4 GB
VGA : NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) or better, ATI Radeon HD 5850 (1GB) or better
DX : 9.0C or later
HDD : 10 GB
Sound : Any DirectX 9 compatible Sound Card

 

اگر تا به امروز هیچکدام از نسخه های این بازی را تجربه نکرده اید , پیشنهاد می کنم این مجموعه را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این مجموعه جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Prototype نمونه اصلی با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

 

شما می توانید این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.
 
 
لینک های دانلود
مشخصات
سیستم مورد نیاز

شرکت سازنده :Radical Entertainment

حجم فایل :9 + 7.55 گیگابایت



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: Prototype, Prototype 2, بازی Prototype, بازی Prototype 2, بازی Prototype 2 برای کامپیوتر, بازی Prototype 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم, بازی Prototype 2 بری PC, بازی Prototype برای PC, بازی Prototype برای کامپیوتر, بازی Prototype برای کامپیوتر با لینک مستقیم, بازی کامپیوتر Prototype, بازی کامپیوتر Prototype 2, دانلود Prototype, دانلود Prototype 2, دانلود بازی Prototype, دانلود بازی Prototype 2, دانلود بازی Prototype 2 برای کامپیوتر, دانلود بازی Prototype 2 بری PC, دانلود بازی Prototype برای PC, دانلود بازی Prototype برای کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتر Prototype, دانلود بازی کامپیوتر Prototype 2, دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Prototype نمونه اصلی, مجموعه بازی کامپیوتر Prototype نمونه اصلی, مجموعه بازی کامپیوتر Prototype نمونه اصلی با لینک مستقیم ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای همه ی دوستداران بازی های android and pc